Foros de discusión

Nederlandse Showcase

thumbnail
Corné Aussems, modificado hace 12 años.

Nederlandse Showcase

Liferay Legend Mensajes: 1313 Fecha de incorporación: 3/10/06 Mensajes recientes
Mede naar aanleiding van deze post .
Wil ik de discussie starten of het interessant zou zijn om iedereen die een of andere Liferay implementatie heeft verwezenlijkt een podium te bieden op de Nedertlandse Wiki.

Ik geef even een voorbeeld op deze Wiki en vooralsnog lijkt het me het beste als deze gesloten is voor leden van deze community.
http://www.liferay.com/community/user-groups/netherlands/welcome/-/wiki/Main/Showcase

Vooral omdat Liferay niet open staat voor adverteren op Wiki en Forum lijken enige regels wel nodig.
Ik stel voor dat we enkele moderators aanstellen die ook de arbitrage doen?!
thumbnail
Wieteke den Uijl, modificado hace 12 años.

RE: Nederlandse Showcase

Junior Member Mensajes: 56 Fecha de incorporación: 19/04/11 Mensajes recientes
Ja, zeker voorstander. Een goed overzicht van "dicht-bij-huis" implementaties werkt altijd goed bij Liferay-geïnteresseerden om ze (mede) overstag te laten gaan om voor Liferay te kiezen i.p.v. een ander (natuurlijk veel minder goed) systeem. Ik wil me wel opwerpen om hier wat voor aan te vullen en te helpen met moderaten oid. Zou wel mooi zijn als we het op den duur publiekelijk toegankelijk kunnen laten zijn.
thumbnail
Corné Aussems, modificado hace 12 años.

RE: Nederlandse Showcase

Liferay Legend Mensajes: 1313 Fecha de incorporación: 3/10/06 Mensajes recientes
Ik wil me wel opwerpen om hier wat voor aan te vullen en te helpen met moderaten oid.

Ik ben blij met jouw aanbod van moderator en laat bij deze dit graag aan jouw over.

Zou wel mooi zijn als we het op den duur publiekelijk toegankelijk kunnen laten zijn.

Dit was wel de bedoeling. Het was niet mijn intentie om aan te vangen met alleen voorbeelden van Componence.
Vandaar die van Liferay en Bugaboo emoticon

IMHO denk ik wel dat we eerst wat cases van meerdere partijen moeten hebben alvorens wij ze publiek maken.
De mannen van Liones en Finalist bijvoorbeeld maar ook die van de andere .
Kun jij ze persoonlijk uitnodigen?
thumbnail
Wieteke den Uijl, modificado hace 12 años.

RE: Nederlandse Showcase

Junior Member Mensajes: 56 Fecha de incorporación: 19/04/11 Mensajes recientes
Ja dat moet wel lukken. Kom er niet direct aan toe maar volgende week kan ik hier denk ik wel wat tijd voor maken
thumbnail
Aad Nales, modificado hace 12 años.

RE: Nederlandse Showcase

New Member Mensajes: 24 Fecha de incorporación: 5/01/12 Mensajes recientes
Hoi Wieteke,

Rotterdam Community Solutions heeft afgelopen jaar de switch gemaakt naar Liferay en is nu hard aan de weg aan het timmeren. Naast projecten voor klanten zetten wij ook kleine open source projecten weg om in contact te komen met Liferay ontwikkelaars in de rest van de wereld. Op dit ogenblik staat onze teller pas op 10 projecten maar we lopen hard door. Graag zou ik je willen vragen om mij aad at rotterdam-cs.com of mijn collega Bas Janssen ook uit te nodigen voor dit gesprek.

mvg,
Aad Nales
thumbnail
Wieteke den Uijl, modificado hace 12 años.

RE: Nederlandse Showcase

Junior Member Mensajes: 56 Fecha de incorporación: 19/04/11 Mensajes recientes
Hoi Aad,

Leuk om te zien dat meer bedrijven met Liferay gaan werken! Volgende week heb wat meer tijd om hier aan te werken en ik zal ook jullie bedrijf hiervoor benaderen.
thumbnail
Corné Aussems, modificado hace 12 años.

RE: Nederlandse Showcase

Liferay Legend Mensajes: 1313 Fecha de incorporación: 3/10/06 Mensajes recientes
Zonder mij al te veel te bemoeien met taak van onze nieuwe Moderator.
Het lijkt mij interessant de discussie hier in het openbaar te blijven doen.
Dus nodig vooral iedereen uit om mee te doen aan LNLUG. (vooralsnog moet je lid zijn om deze Wiki te bewerken)
@Aad meld je hier aan.

NB: Ik voorzie situaties waar we waarschijnlijk vooraf wat eenvoudige regels voor moeten hebben.
En de hele indeling van deze Wiki , want zoals ik hem heb opgezet is het binnen een week een veel te grote pagina.
thumbnail
Corine Quarles van Ufford, modificado hace 12 años.

RE: Nederlandse Showcase

New Member Mensajes: 9 Fecha de incorporación: 31/10/11 Mensajes recientes
Kan ik hier als gebruiker ook een showcase aanmelden? De eind januari gelanceerde Atlas Leefomgeving is gebouwd door Geodan (zie http://www.geodan.nl/markten/overheid/atlas-leefomgeving/technische-specificaties-atlas-leefomgeving/) in opdracht van het Ministerie van IenM. Meer informatie over dit project op http://www.atlasinfo.nl.

thumbnail
Corné Aussems, modificado hace 11 años.

RE: Nederlandse Showcase

Liferay Legend Mensajes: 1313 Fecha de incorporación: 3/10/06 Mensajes recientes
Hallo Corine,
Een beetje late reactie, vreemd genoeg heb ik geen notificatie hiervan ontvangen.

Er lijkt (nog) niet veel interesse hiervoor te zijn terwijl er toch vraag naar was?!
Eerst volgende Community Event 7/7/2012 zal ik eens peilen of er nog behoefte is aan uitwerking.

in ieder geval bedankt voor de bijdrage en ik vind het zeker een interessante aanwinst voor onze showcase.
thumbnail
Wieteke den Uijl, modificado hace 11 años.

RE: Nederlandse Showcase

Junior Member Mensajes: 56 Fecha de incorporación: 19/04/11 Mensajes recientes
Het staat nog steeds op mijn to-do lijst om hiermee aan de slag te gaan, maar er is nog niet zo veel van gekomen. eerst maar eens de volgende user group meeting op 7 juni. Goed idee van Corné om dit dan ook te bespreken. Daarna zal ik er zeker mee aan de slag gaan
thumbnail
Corine Quarles van Ufford, modificado hace 11 años.

RE: Nederlandse Showcase

New Member Mensajes: 9 Fecha de incorporación: 31/10/11 Mensajes recientes
Wieteke den Uijl:
Het staat nog steeds op mijn to-do lijst om hiermee aan de slag te gaan, maar er is nog niet zo veel van gekomen. eerst maar eens de volgende user group meeting op 7 juni. Goed idee van Corné om dit dan ook te bespreken. Daarna zal ik er zeker mee aan de slag gaan



Graag aandacht hiervoor op volgende bijeenkomst. We geven graag een demo of lightningtalk van de nieuwe release atlasleefomgeving.nl!
thumbnail
Corné Aussems, modificado hace 11 años.

RE: Nederlandse Showcase

Liferay Legend Mensajes: 1313 Fecha de incorporación: 3/10/06 Mensajes recientes
Hallo Corine,

De discussie over de agenda wordt hier gevoerd.
http://www.liferay.com/community/forums/-/message_boards/message/21105941
thumbnail
Marije van den Boogaard, modificado hace 11 años.

RE: Nederlandse Showcase

Junior Member Mensajes: 32 Fecha de incorporación: 16/02/12 Mensajes recientes
Corine Quarles van Ufford:
Kan ik hier als gebruiker ook een showcase aanmelden? De eind januari gelanceerde Atlas Leefomgeving is gebouwd door Geodan (zie http://www.geodan.nl/markten/overheid/atlas-leefomgeving/technische-specificaties-atlas-leefomgeving/) in opdracht van het Ministerie van IenM. Meer informatie over dit project op http://www.atlasinfo.nl.




Corine, Ja we vinden het hartstikke leuk als je de 28ste komt presenteren. Het is een event voor en door de community.
Kan ik je op de agenda zetten?
thumbnail
Corine Quarles van Ufford, modificado hace 11 años.

RE: Nederlandse Showcase

New Member Mensajes: 9 Fecha de incorporación: 31/10/11 Mensajes recientes
Lijkt me leuk een Lightning talk te geven over Atlas leefomgeving. Ik kan zelf 28 maart helaas alleen in het begin van de middag (tot uiterlijk half 3). Is dat nog in de agenda in te passen?