Foros de discusión

Voorstel 5e LNLUG Community Event Agenda

thumbnail
Marije van den Boogaard, modificado hace 11 años.

Voorstel 5e LNLUG Community Event Agenda

Junior Member Mensajes: 32 Fecha de incorporación: 16/02/12 Mensajes recientes
Idee Agenda:

Na eerste brainstorm hebben we globaal opzet van de agenda met input van de enthousiastelingen onder jullie. emoticon
Ik hoor graag feedback. We willen begin Februari beginnen met uitnodigingen versturen en dan zou het leuk zijn als we agenda ongeveer rond hebben.

We gaan voor Lightning talks, korte preza's met vragenrondes.
Een aantal van jullie heeft al aangegeven iets ruimere presentaties te hebben, die kunnen na de koffie bijvoorbeeld.
7 minuten presenteren, 5 minuten vragen/interactie, 3 minuten voor de switch van laptops +/- 15 minuten per talk.
We dachten aan een developersprint, echter zul je dan wel meer dan 1 uur nodig hebben om met elkaar iets te bereiken. Leek ons beter om dit bijvoorbeeld het tweede event te doen? Of we moeten de hele techtrack hieraan besteden. Maar gezien we al zoveel leuke reacties hebben van mensen die iets willen presenteren lijkt me Lightning talks de beste keuze.

We hebben we een ruimte voor bijvoorbeeld een middagje werken aan de vertaling voor de liefhebbers???

Burak van iProfs helpt bij deze met de organisatie!
thumbnail
Corné Aussems, modificado hace 11 años.

RE: Voorstel 5e LNLUG Community Event Agenda

Liferay Legend Mensajes: 1313 Fecha de incorporación: 3/10/06 Mensajes recientes
Ik hoor graag feedback.

Bij deze.

We hebben we een ruimte voor bijvoorbeeld een middagje werken aan de vertaling voor de liefhebbers???

Ik vermoed dat als je een sprint vertaling tegenover de tracks zet deze niet veel animo zal opwekken.
Gezien de meeste mensen die bijdragen ook organisatorische taken en/of sessies hebben?
Als alternatief wellicht een Lightning talk hoe bij te dragen aan het vertalingsproces en of discussie over specifieke vertaaltwijfels.

BTW Zijn de Tech Lightning talks (zonder namen) voorbeelden of al vergeven?

We willen begin Februari beginnen met uitnodigingen versturen en dan zou het leuk zijn als we agenda ongeveer rond hebben.

Misschien dat uit de uitnodiging nog wat andere Lightning Talks voortkomen.

Laatste sessie Liferay Q&A is zeer populair/ interessant ook voor techs dus kan beter een algemene sluitende sessie zijn

Misschien samen met Wieteke iets vanuit het LNLUG-voorzitterschap doen? Voorwoordje/nawoordje/informatie ergens ?

Borrel is te kort emoticon
thumbnail
Burak Yildirim, modificado hace 11 años.

RE: Voorstel 5e LNLUG Community Event Agenda

New Member Mensajes: 3 Fecha de incorporación: 29/01/13 Mensajes recientes
BTW Zijn de Tech Lightning talks (zonder namen) voorbeelden of al vergeven?

Deze lightning talks zijn van een aantal iPROF'ers die graag willen spreken:
- HTML5 videoconferencing
- Liferay met Maven
- JSP aanpassingen
Mochten er mensen zijn die hier op- of aanmerkingen over hebben, let me know. Daar dient het forum voor :-)
thumbnail
Aad Nales, modificado hace 11 años.

RE: Voorstel 5e LNLUG Community Event Agenda

New Member Mensajes: 24 Fecha de incorporación: 5/01/12 Mensajes recientes
Hoi Allemaal,

Wij willen graag weer sponsor zijn en aan de technische kant willen wij graag een verhaal houden over "wel en wees van de marketplace" als wel wat onze ervaringen zijn met componenten. We hebben er nu al zo'n 10 in de goedkeurings rij staat maar er komen er nog een heel aantal aan.

Verder zou ik willen suggereren dat als we business tracks willen toevoegen dat we dan ook de naam van het evenement wat meer business maken. Bijvoorbeeld: LIferay Experience of iets Nederlandser Liferay Ervaringen. Op zo'n evenement nodig ik ook liever mijn eigen klanten uit.

Er lopen bij onze zuster bedrijven een aantal grafische ontwerpers een logo is ook snel gemaakt?

cheers,
Aad
thumbnail
Marije van den Boogaard, modificado hace 11 años.

RE: Voorstel 5e LNLUG Community Event Agenda

Junior Member Mensajes: 32 Fecha de incorporación: 16/02/12 Mensajes recientes
Hoi Iedereen,

Bedankt voor feedback, we zullen Liferay Inc en ruimte voor Community-praatje toevoegen aan einde van de dag en we schrappen werken aan nederlandse vertaling als Corne dan een Lighting Talk doet over hoe mensen kunnen bijdragen aan vertaling. Inzake verlening van de borrel: Patrick tot hoe laat is Ordina open? emoticon

Ik merk dat er veel meer animo is voor tech-tracks dan business-tracks. Is het dan handiger om in de middag na 15.00 uur de tweede zaal ook te reserveren voor tech-tracks?
Dan gaat het beter passen...

En we willen in Q3 nog een event doen, dus als niet meer past, dan parkeren voor het tweede event.

Echt onwijs super dat iedereen zo actief reageert!

Marije
thumbnail
Marije van den Boogaard, modificado hace 11 años.

RE: Voorstel 5e LNLUG Community Event Agenda

Junior Member Mensajes: 32 Fecha de incorporación: 16/02/12 Mensajes recientes
Aad Nales:
Hoi Allemaal,

Wij willen graag weer sponsor zijn en aan de technische kant willen wij graag een verhaal houden over "wel en wees van de marketplace" als wel wat onze ervaringen zijn met componenten. We hebben er nu al zo'n 10 in de goedkeurings rij staat maar er komen er nog een heel aantal aan.

Verder zou ik willen suggereren dat als we business tracks willen toevoegen dat we dan ook de naam van het evenement wat meer business maken. Bijvoorbeeld: LIferay Experience of iets Nederlandser Liferay Ervaringen. Op zo'n evenement nodig ik ook liever mijn eigen klanten uit.

Er lopen bij onze zuster bedrijven een aantal grafische ontwerpers een logo is ook snel gemaakt?

cheers,
Aad


Aad--> je mag/kan ook je eigen uitnodigingen sturen, geen probleem! Agenda wordt straks aangepast en ziet het er meer business uit. Er is wel meer animo voor tech-tracks.

cheers back
thumbnail
Alireza Zare, modificado hace 11 años.

RE: Voorstel 5e LNLUG Community Event Agenda

Regular Member Mensajes: 110 Fecha de incorporación: 3/09/10 Mensajes recientes
Is er nog iemand die goede kennis heeft van YUI om wat liferay front end kennis te delen. Ik denk dat dat voor veel developers intressant kan zijn.:-)

Met vriendelijke groet,
Alireza
thumbnail
Petros Giakouvakis, modificado hace 11 años.

RE: Voorstel 5e LNLUG Community Event Agenda

Junior Member Mensajes: 33 Fecha de incorporación: 3/08/09 Mensajes recientes
Worden er nog sprekers gezocht voor de lightning talks? Indien gewenst kan ik een recent groot Liferay project van Amplexor toelichten. Dit kan zowel business als meer technisch. Ik heb het gevoel dat de usergroep meer technisch gericht is?